Referat af klubmødet 18. august 2020
Klubmøde 18.8.29
Leon orienterede om OT og Anette, OT har en hjernetumor, vi har sendt en kurv.
Sæson.
Status sæson 19-20, Spilles færdig.
Der sker meget i bestyrelsen via mail.
Dialogmøde med forbundet, sæsonen spilles færdig, der var en del klubber som ikke ønskede dette, men forbundet reagerede ikke.
Der er 32 hold der har trukket sig til afslutningen af sæsonen.
Der er 3 kampe som spilles om tirsdagen, den 1.kamp 1.9.20 på bane 1, 2 og 3
Den Nye sæson 20/21, Starter i uge 41.
Skal 1.div være landsdækkende? Der er ønske om det, fra vests side, men øst ønsker det ikke.
Da der er betalt 2 måneder forud i hallen, så vi får 1 måned mere i 21.
Vi har besluttet at det vi har betalt for meget, bliver brugt til en fest.
Oldboys/girl 1 hold trækkes.
Bowling forbundet Danmark bowlerarrangement sendes til alle.
Steffen står for en udlandstur til Prag 27-30/5-21.
Det 4 mands hold.
Pris 2500 kr + transport ca 1500 kr med bowling kugler.
Steffen søger for et link og tilmelding.
Vi har fået 1 festudvalg, det er 1.damer.
Der er en stor tak til alle, for hjælpe med at spille sæsonen færdig.
Referent Anne
Klubmøde tirsdag den 18. august 2020 kl. 19
Så er der klubmøde på tirsdag kl. 19. Kom og vær med, og hør blandt andet om:
- Status over den gamle og nye sæson
- løst og fast siden 10. marts, hvor alt lukkede ned dagen efter
Referat af Afdelingsmøde 10. marts 2020
Afdelingsmøde 10. marts 2020
- Valg af dirigent:
Mette blev valgt og styrede det fint.
- Valg af stemmeudvalg:
Camilla R og Anne B
- Formandens beretning:
Lars informerede, at den var tilgængelig på vores hjemmeside. Han supplerede lige med det sidste som var sket siden jan 2020. Ingen spørgsmål fra salen.
- Kasserens beretning:
Lena fremlagde regnskabet. Der var ingen spørgsmål
- Fastsættelse af særkontigent:
Det blev uændret. 150 kr.
- Behandling af indkomne forlag.
Bestyrelsen fremlagde, at der ikke skulle være passive medlemmer i klubben. Begrundelse, at medlemmer som midlertidig er kørt træt af spillet, altid er velkommen tilbage igen. Det blev vedtaget ved håndsoprækkelse med 2/3 flertal som reglerne foreskriver.
- Valg af Formand. Lars ønsker ikke genvalg efter at have siddet i bestyrelsen i 37 år heraf 35 år som formand. Nu må der nye kræfter til. Tak for din store indsats for klubben.
Anette Elling er nu ny formand for PI Bowling.
7a. Valg af næstformand. Stig har ønsket at afgå i utide.
Stine Melchiorsen overtager denne post
7b. Valg af Sekretær. Anne Nygaard har siddet i 6 år og ønsker ikke genvalg.
Anne Bech er nu ny sekretær i PI Bowling.
7c. Suppleant. Heidi Rasmussen har siddet i 6 år og ønsker ikke genvalg.
Rene Petersen er ny suppleant.
7d. Revisor. Stine Melchiorsen går af.
Lisa Herner er nu ny Revisor i PI Bowling.
7e. Spilleudvalg (Susanne Steffensen) ønsker genvalg.
Susanne Steffensen fortsætter i spilleudvalget.
Festudvalg.
Den ny bestyrelse tager beslutning om det.
Eventuel.
Lars fik en gave af klubben for tro tjeneste. Den blev han vist glad for.
Rene: Der blev trukket lod om et par gaver. Det var vores spærrespil.
Vi har haft nogle medlemmer som har rundet: Steffen, Keld, Peter og Daniella fik hver en lille gave.
Ole H fik også på forskud, da han fylder senere på året.
Jens: Der bliver banefordeling 1. tirsdag i måneden. Hvis dame 1 kommer i liga, er de undtaget, da der skal ligaolie på.
I kan stadigvæk melde jer til Store PI 100 års fest. Tilmelding til Lars Jacobsen. Pris medl. 200 kr. og påhæng 600 kr.
Lars slutter af med god arbejdsløst til ny bestyrelse og tak til den afgående.
Tak for god ro og orden.
Anne Nygaard (Afgået sekretær)
Klubmøde tirsdag den 11. februar
Formanden indkalder til klubmøde tirsdag den 11. februar kl. 19.15
Generalforsamling i PI-København 5. marts 2020
PI-København afholder den årlige generalforsamling
torsdag den 5. marts 2020 kl. 17.00 i Færdselsafdelingens kantine, Toftegårds Plads, 2500 Valby
Dagsorden, jf. PI-Københavns love § 12 stk. 2:
- Valg af dirigent
- Valg af stemmeudvalg
- Formandens beretning
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
- Fastsættelse af hovedkontingent for det kommende år
- Behandling af indkomne forslag
- Valg – følgende er på valg:
Formand
FU - medlem
Regnskabskontrollant
- Uddeling af æresbevisninger
- Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.
Efter generalforsamlingen vil der være spisning, og ønsker man at deltage i denne spisning, skal tilmelding ske til Idrætskontoret pi-kbh@politi.dk senest den 24. februar 2020.
Forretningsudvalget
Indkaldelse til afdelingsmøde 10. marts 2020
POLITIETS BOWLINGKLUB
Stiftet den 6. april 1983
Hvidovre den 23. januar 2020
Indkaldelse til afdelingsmøde
Tirsdag d. 10./3. - 2020 kl. 19.15
I Glostrup Bowling Center
Der indkaldes hermed til ordinært afdelingsmøde, nævnte tid og sted.
Dagsordenen til mødet vil være jf. vedtægterne § 6.
- Valg af dirigent
- Valg af stemmeudvalg
- Formandens beretning
- Kasserens beretning om det reviderede regnskab
- Fastsættelse af særkontigent
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af Formand (Lars Jacobsen) Genopstiller ikke, .
Sekretær (Anne Neven Nygaard). Ønsker ikke genvalg
Suppleant (Heidi Rasmussen). Ønsker ikke genvalg
Revisor (Stine Melchiorsen) på valg. Villig til genvalg
Spilleudvalg (Susanne Steffensen) Villig til genvalg
8. Eventuel
Forslag der ønskes behandlet på mødet skal være formanden i hænde senest 1./3.-20 inden mødet.
Afdelingen vil gerne være vært med lidt fællesspisning, mod betaling af egne drikkevarer..
Menuen ej kendt endnu
Tilmelding til spisning sker til Pia Bendt.
På afdelingens vegne
Lars Jacobsen
Afd. Formand
Medlemsmøde tirsdag den 14. januar 2020
Kære Bowlere
Formanden har indkaldt til klubmøde på tirsdag den 14. januar 2020 kl. 19
Klubmøde tirsdag den 12. november kl. 19.15
Kære Bowlere
Formanden har indkaldt til klubmøde på tirsdag den 12. november kl. 19.15
Klubmøde tirsdag den 16. april kl. 19.15
Så er der tid til et klubmøde. Kom og vær med, og hør det sidste nye, eller om der er nogen, som har "rundet" og får et par flasker, eller kom selv med et par ord, hvis der er noget, du synes fungerer godt, eller om der er noget, der kan gøres bedre, eller blot hygge sammen med os andre eller ??? Ja, mulighederne er mange. 🙂
Referat af Afdelingsmøde 12. marts 2019
Referat fra Afdelingsmøde d. 12. marts 2019
Lars indledte med at sige velkommen til alle fremmødte. Der var godt besøgt med ca 33 medlemmer.
Ad 1) Jørgen Jonasen blev valgt til dirigent. Han oplyste, at indkaldelsen var lovligt varslet.
Ad 2) Der ville blive valgt stemmeudvalg, hvis det bliver nødvendigt. (Det blev der ikke)
Ad 3) Lars fortalt kort om årets beretning, som han meddelte, lå på hjemmesiden. Beretningen blev godkendt.
Ad 4) Der var ikke nogen spørgsmål til regnskabet så det blev godkendt.
Ad 5) Fastsættelse af særkontigent. Dette forbliver uændret.
Ad 6) Ingen indkomne forslag
Ad 7) Nu til punktet med valg.
Der var en fra bestyrelsen som ikke ønskede genvalg. Klaus fratræder sin position som næstformand, og tak for indsatsen.
Her blev Stig Baasch indsat og Lena overtager pladsen i bestyrelsen som kassere.
Bestyrelsen ser nu således ud:
Formand: Lars Jacobsen
Næstformand: Stig Baasch
Kasserer: Lena Dahl
Sekretær: Anne Neven Nygaard
Spilleudvalgsformand: Leon Aner Hansen
Bestyrelsesmedlem: Pia Bendt
Suppleant: Heidi Kondrup Rasmussen
Spilleudvalg: Susanne Steffensen
Intern Revisor: Stine Melchiorsen
Ad 8) Evt. Lars informerede om møde med hallens ledelse. Klubberne var indkaldt til møde om hallens fremtid. Ledelsen modtog klager/forslag til efterretning, og klubben har givet hallen indtil påske med at rette op på forholdene.
Rengøring og afrydning er blevet lidt bedre, men når der mangler sæbe/håndklæder, kan vi godt lige meddele det i baren.
I forhold til mad, er der lavet aftale med restauranten i stueetagen, at vi kan bestille og så bliver det leveret op.
Det var ikke stor stemning for indisk hver tirsdag, og samtidigt er det for dyrt i længden.
Maden betyder meget for mange medlemmer, da vi kommer direkte fra job og ikke har spist inden træning. Det social liv har stor betydning for klubben.
Bestyrelsen har været ude og snuse om der er andre haller som alternativ.
Der er kikket på Herlev og Grøndal.
Herlev:
Her kan vi får samme træningstid. Tirsdag 17-19
Økonomi bliver omtrent det samme.
De kan pt. Kun tilbyde burger i baren. ”Måske der kan laves en ordning med dagens ret”
De kan ikke tilbyde skabe. De har ventelister p.t.
Lokale hvor vi kan sidde samlet, er ikke lige i nærheden af banerne, og tit udlånt/lejet ud.
Afstand (kørsel) til Herlev er nok lidt det samme som til Glostrup, for medlemmerne.
Grøndal:
Her kan vi får samme træningstid. Tirsdag 17-19
Vi vil økonomisk kunne sparre et pænt beløb på årsbasis, hvilke MÅSKE gør, at vi kan spille kampe gratis.
Mad kan bestilles i cafén ude i Grøndalscentret, som så bliver leveret i hallen.
Der er ledige skabe vi kan leje.
Der er to mødelokaler i hallen som kan benyttes.
Nogle vil nok opleve længere vej og andre kortere.
Rødovre og Tårnby har ikke været i spil, da det enten er for dyrt, eller formanden trækker sig.
Der vil blive sendt en føling ud via mail til alle medlemmer, så bestyrelsen har en ide om hvad medlemmerne syntes.
Ellers gik Afdelingsmøde fint, med afslutning på Dalle Valle med spisning. Tak for god ro og orden.
Anne Neven Nygaard – Sekretær
Fortæring ved Afdelingsmødet 12. marts
Indkaldeselse til Afdelingsmøde 12. marts 2019
14. februar 2019
Indkaldelse af Afdelingsmøde
Tirsdag d. 12/3-19 kl. 19.15
I Glostrup Bowling Center
Der indkaldes hermed til ordinært afdelingsmøde, nævnte tid og sted.
Dagsordenen til mødet vil være jf. vedtægterne § 6.
- Valg af dirigent
- Valg af stemmeudvalg
- Formandens beretning
- Kassererens beretning om det reviderede regnskab
- Fastsættelse af særkontigent
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af Næstformand (Klaus Schmidt) på valg. Stiller ikke op.
Kasserer (Stig Baasch) på valg. Villig til genvalg
Spilleformand (Leon Hansen) på valg. Villig til genvalg
Suppleant (Heidi Rasmussen) på valg. Villig til genvalg
Revisor (Stine Melchiorsen) på valg. Villig til genvalg
8. Eventuel
Forslag der ønskes behandlet på mødet skal være formanden i hænde senest 1/3-19 inden mødet.
Afdelingen vil gerne være vært med lidt fællesspisning, mod betaling af kr. 50,- pr. person.
Menuen ej kendt endnu
Tilmelding til spisning sker til Pia Bendt.
På afdelingens vegne
Lars Jacobsen
Afd. formand
Generalforsamling i PI-København 7. marts
PI-København afholder den årlige generalforsamling
torsdag den 7. marts 2019 kl. 17.00 i Færdselsafdelingens Kantine, Toftegårds Plads, 2500 Valby
Dagsorden, specificeret, jf. PI Københavns love § 12 stk. 2:
- Valg af dirigent
- Valg af stemmeudvalg
- Formandens beretning
- Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
- Fastsættelse af hovedkontingent for det kommende år
- Behandling af indkomne forslag:
- Valg – følgende er på valg:
Næstformand Claus Hansen (konstitueret næstformand tilgået forretningsudvalget 240918 jf. § 14.9) Villig til valg
Hovedkasserer Kristian Kjær Jensen Villig til genvalg
Regnskabskontrollant Vilhelm Jensen Villig til genvalg
- Uddeling af æresbevisninger:
PI-Københavns Jubilæumsfad
PI-Københavns Holdpokal
Æresnåle i sølv og guld
- Eventuelt
Efter generalforsamlingen vil der være spisning, og ønsker man at deltage i denne spisning, så tilmelding til Idrætskontoret tlf. nr. 3521 9270 eller mail til cbe007@politi.dk senest 27. februar 2019.
Ea Busch Nielsen
FU-medlem
Afdelingsmøde 13. marts 2018
POLITIETS BOWLINGKLUB
Stiftet den 6. april 1983
København den 6. februar 2018
Indkaldelse til Afdelingsmøde
Tirsdag den 13. marts 2018 kl. 1915
I Glostrup Bowling Center
Der indkaldes hermed til ordinært afdelingsmøde, nævnte tid og sted.
Dagsordenen til mødet vil være jf. vedtægterne § 6.
-
Valg af dirigent
-
Valg af stemmeudvalg
-
Formandens beretning
-
Kassererens beretning om det reviderede regnskab
-
Fastsættelse af særkontingent
-
Behandling af indkomne forslag
-
Valg af Formand, Lars Jacobsen, villig til genvalg
Bestyrelsesmedlem, Pia Bendt, villig til genvalg
Sekretær, Anne Neven Nygaard. Villig til genvalg
Suppleant, Heidi Kondrup Rasmussen, Villig til genvalg
Spilleudvalg, Susanne Steffensen, Villig til genvalg
Revisor, Stine Melchiorsen. Villig til genvalg
-
Eventuelt.
Forslag der ønskes behandlet på mødet skal være formanden i hænde senest 8 dage inden mødet.
Afdelingen vil gerne være vært med lidt fællesspisning, mod betaling af kr. 50,- pr. person. Menuen ej kendt endnu.
På afdelingens vegne
Lars Jacobsen
Afd. formand
Seneste kommentarer