Referat af klubmødet 18. august 2020

Klubmøde 18.8.29

Leon orienterede om OT og Anette, OT har en hjernetumor, vi har sendt en kurv.        

Sæson.

Status sæson 19-20, Spilles færdig.

Der sker meget i bestyrelsen via mail.

Dialogmøde med forbundet, sæsonen spilles færdig, der var en del klubber som ikke ønskede dette, men forbundet reagerede ikke.

Der er 32 hold der har trukket sig til afslutningen af sæsonen.

Der er 3 kampe som spilles om tirsdagen, den 1.kamp 1.9.20 på bane 1, 2 og 3

Den Nye sæson 20/21, Starter i uge 41.

Skal 1.div være landsdækkende? Der er ønske om det, fra vests side, men øst ønsker det ikke.

Da der er betalt 2 måneder forud i hallen, så vi får 1 måned mere i 21.

Vi har besluttet at det vi har betalt for meget, bliver brugt til en fest.

Oldboys/girl 1 hold trækkes.

Bowling forbundet Danmark bowlerarrangement sendes til alle.

Steffen står for en udlandstur til Prag 27-30/5-21.

Det 4 mands hold.

Pris 2500 kr + transport ca 1500 kr med bowling kugler.

Steffen søger for et link og tilmelding.

Vi har fået 1 festudvalg, det er 1.damer.

Der er en stor tak til alle, for hjælpe med at spille sæsonen færdig.

Referent Anne

Klubmøde tirsdag den 18. august 2020 kl. 19

Så er der klubmøde på tirsdag kl. 19. Kom og vær med, og hør blandt andet om:

- Status over den gamle og nye sæson

- løst og fast siden 10. marts, hvor alt lukkede ned dagen efter

Referat af Afdelingsmøde 10. marts 2020

Afdelingsmøde 10. marts 2020

 

  1. Valg af dirigent:

Mette blev valgt og styrede det fint.

  1. Valg af stemmeudvalg:

Camilla R og Anne B

  1. Formandens beretning:

Lars informerede, at den var tilgængelig på vores hjemmeside. Han supplerede lige med det sidste som var sket siden jan 2020. Ingen spørgsmål fra salen.

  1. Kasserens beretning:

Lena fremlagde regnskabet. Der var ingen spørgsmål

  1. Fastsættelse af særkontigent:

Det blev uændret. 150 kr.

  1. Behandling af indkomne forlag.

Bestyrelsen fremlagde, at der ikke skulle være passive medlemmer i klubben. Begrundelse, at medlemmer som midlertidig er kørt træt af spillet, altid er velkommen tilbage igen. Det blev vedtaget ved håndsoprækkelse med 2/3 flertal som reglerne foreskriver.

  1. Valg af Formand. Lars ønsker ikke genvalg efter at have siddet i bestyrelsen i 37 år heraf 35 år som formand. Nu må der nye kræfter til. Tak for din store indsats for klubben.

Anette Elling er nu ny formand for PI Bowling.

7a.  Valg af næstformand. Stig har ønsket at afgå i utide.

Stine Melchiorsen overtager denne post

7b. Valg af Sekretær. Anne Nygaard har siddet i 6 år og ønsker ikke genvalg.  

       Anne Bech er nu ny sekretær i PI Bowling.

7c. Suppleant. Heidi Rasmussen har siddet i 6 år og ønsker ikke genvalg.

       Rene Petersen er ny suppleant.

7d. Revisor. Stine Melchiorsen går af.

       Lisa Herner er nu ny Revisor i PI Bowling.

7e. Spilleudvalg (Susanne Steffensen) ønsker genvalg.

       Susanne Steffensen fortsætter i spilleudvalget.

Festudvalg.

Den ny bestyrelse tager beslutning om det.

 

Eventuel.

Lars fik en gave af klubben for tro tjeneste. Den blev han vist glad for.

Rene: Der blev trukket lod om et par gaver. Det var vores spærrespil.

Vi har haft nogle medlemmer som har rundet:  Steffen, Keld, Peter og Daniella fik hver en lille gave.

Ole H fik også på forskud, da han fylder senere på året.

Jens: Der bliver banefordeling 1. tirsdag i måneden. Hvis dame 1 kommer i liga, er de undtaget, da der skal   ligaolie på.

I kan stadigvæk melde jer til Store PI 100 års fest. Tilmelding til Lars Jacobsen. Pris medl. 200 kr. og påhæng 600 kr.

Lars slutter af med god arbejdsløst til ny bestyrelse og tak til den afgående.

Tak for god ro og orden.

 

Anne Nygaard (Afgået sekretær)

Klubmøde tirsdag den 11. februar

Formanden indkalder til klubmøde tirsdag den 11. februar kl. 19.15

Generalforsamling i PI-København 5. marts 2020

PI-København afholder den årlige generalforsamling                                            

 

torsdag den 5. marts 2020 kl. 17.00 i Færdselsafdelingens kantine, Toftegårds Plads, 2500 Valby

 

 

Dagsorden, jf. PI-Københavns love § 12 stk. 2:

 

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af stemmeudvalg
  3. Formandens beretning
  4. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
  5. Fastsættelse af hovedkontingent for det kommende år
  6. Behandling af indkomne forslag
  7. Valg – følgende er på valg:

 

Formand

FU - medlem

Regnskabskontrollant

               

  1. Uddeling af æresbevisninger
  2. Eventuelt

 

 

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.

 

 

Efter generalforsamlingen vil der være spisning, og ønsker man at deltage i denne spisning, skal tilmelding ske til Idrætskontoret pi-kbh@politi.dk  senest den 24. februar 2020.

 

 

Forretningsudvalget      

Indkaldelse til afdelingsmøde 10. marts 2020

                                             
          POLITIETS BOWLINGKLUB 
                     Stiftet den 6. april 1983

 

 

Hvidovre den 23. januar 2020

                                                                                                                                                Indkaldelse til afdelingsmøde

Tirsdag d. 10./3. - 2020 kl. 19.15

I Glostrup Bowling Center

 

Der indkaldes hermed til ordinært afdelingsmøde, nævnte tid og sted.

Dagsordenen til mødet vil være jf. vedtægterne § 6.

 

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af stemmeudvalg
  3. Formandens beretning
  4. Kasserens beretning om det reviderede regnskab
  5. Fastsættelse af særkontigent
  6. Behandling af indkomne forslag
  7. Valg af             Formand (Lars Jacobsen)                          Genopstiller ikke,                 .

                            Sekretær (Anne Neven Nygaard).                Ønsker ikke genvalg

                            Suppleant (Heidi Rasmussen).                     Ønsker ikke genvalg

                            Revisor (Stine Melchiorsen) på valg.           Villig til genvalg

                               Spilleudvalg (Susanne Steffensen)          Villig til genvalg

 

 8. Eventuel

 Forslag der ønskes behandlet på mødet skal være formanden i hænde senest 1./3.-20 inden mødet.

 Afdelingen vil gerne være vært med lidt fællesspisning, mod betaling af egne drikkevarer..

Menuen ej kendt endnu

Tilmelding til spisning sker til Pia Bendt.

 På afdelingens vegne

Lars Jacobsen

Afd. Formand

Medlemsmøde tirsdag den 14. januar 2020

Kære Bowlere

Formanden har indkaldt til klubmøde på tirsdag den 14. januar 2020 kl. 19

Klubmøde tirsdag den 12. november kl. 19.15

Kære Bowlere

Formanden har indkaldt til klubmøde på tirsdag den 12. november kl. 19.15

Klubmøde tirsdag den 16. april kl. 19.15

Så er der tid til et klubmøde. Kom og vær med, og hør det sidste nye, eller om der er nogen, som har "rundet" og får et par flasker, eller kom selv med et par ord, hvis der er noget, du synes fungerer godt, eller om der er noget, der kan gøres bedre, eller blot hygge sammen med os andre eller ??? Ja, mulighederne er mange. 🙂

Referat af Afdelingsmøde 12. marts 2019

Referat fra Afdelingsmøde d. 12. marts 2019

 

Lars indledte med at sige velkommen til alle fremmødte. Der var godt besøgt med ca 33 medlemmer.

Ad 1) Jørgen Jonasen blev valgt til dirigent. Han oplyste, at indkaldelsen var lovligt varslet.

Ad 2) Der ville blive valgt stemmeudvalg, hvis det bliver nødvendigt. (Det blev der ikke)

Ad 3) Lars fortalt kort om årets beretning, som han meddelte, lå på hjemmesiden. Beretningen blev godkendt.

Ad 4) Der var ikke nogen spørgsmål til regnskabet så det blev godkendt.

Ad 5) Fastsættelse af særkontigent. Dette forbliver uændret.

Ad 6) Ingen indkomne forslag

Ad 7) Nu til punktet med valg.

Der var en fra bestyrelsen som ikke ønskede genvalg. Klaus fratræder sin position som næstformand, og tak for indsatsen.

Her blev Stig Baasch indsat og Lena overtager pladsen i bestyrelsen som kassere.

Bestyrelsen ser nu således ud:

Formand:                                         Lars Jacobsen 

Næstformand:                                 Stig Baasch 

Kasserer:                                          Lena Dahl 

Sekretær:                                         Anne Neven Nygaard             

 Spilleudvalgsformand:                    Leon Aner Hansen

 Bestyrelsesmedlem:                        Pia Bendt

 Suppleant:                                       Heidi Kondrup Rasmussen

 Spilleudvalg:                                    Susanne Steffensen

Intern Revisor:                                 Stine Melchiorsen

Ad 8) Evt. Lars informerede om møde med hallens ledelse. Klubberne var indkaldt til møde om hallens fremtid. Ledelsen modtog klager/forslag til efterretning, og klubben har givet hallen indtil påske med at rette op på forholdene.

Rengøring og afrydning er blevet lidt bedre, men når der mangler sæbe/håndklæder, kan vi godt lige meddele det i baren.

I forhold til mad, er der lavet aftale med restauranten i stueetagen, at vi kan bestille og så bliver det leveret op.

Det var ikke stor stemning for indisk hver tirsdag, og samtidigt er det for dyrt i længden.

Maden betyder meget for mange medlemmer, da vi kommer direkte fra job og ikke har spist inden træning. Det social liv har stor betydning for klubben.

Bestyrelsen har været ude og snuse om der er andre haller som alternativ.

Der er kikket på Herlev og Grøndal.

Herlev:

Her kan vi får samme træningstid. Tirsdag 17-19

Økonomi bliver omtrent det samme.

De kan pt. Kun tilbyde burger i baren. ”Måske der kan laves en ordning med dagens ret”

De kan ikke tilbyde skabe. De har ventelister p.t.

Lokale hvor vi kan sidde samlet, er ikke lige i nærheden af banerne, og tit udlånt/lejet ud.

Afstand (kørsel) til Herlev er nok lidt det samme som til Glostrup, for medlemmerne.

Grøndal:

Her kan vi får samme træningstid. Tirsdag 17-19

Vi vil økonomisk kunne sparre et pænt beløb på årsbasis, hvilke MÅSKE gør, at vi kan spille kampe gratis.

Mad kan bestilles i cafén ude i Grøndalscentret, som så bliver leveret i hallen.

Der er ledige skabe vi kan leje.

Der er to mødelokaler i hallen som kan benyttes.

Nogle vil nok opleve længere vej og andre kortere.

 

Rødovre og Tårnby har ikke været i spil, da det enten er for dyrt, eller formanden trækker sig.

 

Der vil blive sendt en føling ud via mail til alle medlemmer, så bestyrelsen har en ide om hvad medlemmerne syntes.

Ellers gik Afdelingsmøde fint, med afslutning på Dalle Valle med spisning. Tak for god ro og orden.

Anne Neven Nygaard – Sekretær

Fortæring ved Afdelingsmødet 12. marts

“Der er spisning efter mødet, som vi forventer kun tager 45 min.
Der er bestilt mad til os på Rest. Dalle Valle på Hovedvejen i Glostrup til kl. 2015.
Skulle du ikke have været til træning tirsdag den 5, og ikke blevet skrevet på listen, så fortvivl ikke, vi har en flydende reservation, men du må gerne give formanden besked på mail lja002@outlook.dk
eller ring til ham på 2574 7254. gerne så hurtigt som muligt og senest søndag den 10. marts 2019.”
 
Hilsen
Lars

Indkaldeselse til Afdelingsmøde 12. marts 2019

                                                                                                                                                                                                                                                          14. februar 2019

Indkaldelse af Afdelingsmøde

Tirsdag d. 12/3-19 kl. 19.15

I Glostrup Bowling Center

 

Der indkaldes hermed til ordinært afdelingsmøde, nævnte tid og sted.

Dagsordenen til mødet vil være jf. vedtægterne § 6.

 

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af stemmeudvalg
  3. Formandens beretning
  4. Kassererens beretning om det reviderede regnskab
  5. Fastsættelse af særkontigent
  6. Behandling af indkomne forslag
  7. Valg af       Næstformand (Klaus Schmidt) på valg.  Stiller ikke op.

                            Kasserer (Stig Baasch) på valg.              Villig til genvalg

                            Spilleformand (Leon Hansen) på valg.    Villig til genvalg

                            Suppleant (Heidi Rasmussen) på valg.    Villig til genvalg

                            Revisor (Stine Melchiorsen) på valg.       Villig til genvalg

       8. Eventuel

 

Forslag der ønskes behandlet på mødet skal være formanden i hænde senest 1/3-19 inden mødet.

 

Afdelingen vil gerne være vært med lidt fællesspisning, mod betaling af kr. 50,- pr. person.

Menuen ej kendt endnu

Tilmelding til spisning sker til Pia Bendt.

 

På afdelingens vegne

Lars Jacobsen

Afd. formand

 

 

Generalforsamling i PI-København 7. marts

PI-København afholder den årlige generalforsamling

 

torsdag den 7. marts 2019 kl. 17.00 i Færdselsafdelingens Kantine, Toftegårds Plads, 2500 Valby

 

Dagsorden, specificeret, jf. PI Københavns love § 12 stk. 2:

 

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af stemmeudvalg
  3. Formandens beretning
  4. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
  5. Fastsættelse af hovedkontingent for det kommende år
  6. Behandling af indkomne forslag:
  7. Valg – følgende er på valg:

 

Næstformand                     Claus Hansen (konstitueret næstformand tilgået forretningsudvalget 240918 jf. § 14.9)                                 Villig til valg                                  

Hovedkasserer                   Kristian Kjær Jensen                 Villig til genvalg

 

Regnskabskontrollant      Vilhelm Jensen                           Villig til genvalg                                                       

                    

  1. Uddeling af æresbevisninger:

                                                 

                                                  PI-Københavns Jubilæumsfad

                                                  PI-Københavns Holdpokal

                                                  Æresnåle i sølv og guld

                                                                                                                   

 

  1. Eventuelt

 

 

Efter generalforsamlingen vil der være spisning, og ønsker man at deltage i denne spisning, så tilmelding til Idrætskontoret tlf. nr. 3521 9270 eller mail til cbe007@politi.dk senest 27. februar 2019.

 

Ea Busch Nielsen

FU-medlem 

Afdelingsmøde 13. marts 2018

    POLITIETS BOWLINGKLUB 
                     Stiftet den 6. april 1983

 

København den 6. februar 2018

 

                                

 

Indkaldelse til Afdelingsmøde

Tirsdag den 13. marts 2018 kl. 1915

I Glostrup Bowling Center

 

Der indkaldes hermed til ordinært afdelingsmøde, nævnte tid og sted.

 

Dagsordenen til mødet vil være jf. vedtægterne § 6.

 

  1. Valg af dirigent

  2. Valg af stemmeudvalg

  3. Formandens beretning

  4. Kassererens beretning om det reviderede regnskab

  5. Fastsættelse af særkontingent

  6. Behandling af indkomne forslag

  7. Valg af    Formand, Lars Jacobsen, villig til genvalg

                    Bestyrelsesmedlem, Pia Bendt, villig til genvalg

                    Sekretær, Anne Neven Nygaard. Villig til genvalg

                    Suppleant, Heidi Kondrup Rasmussen, Villig til genvalg

                    Spilleudvalg, Susanne Steffensen, Villig til genvalg

                    Revisor, Stine Melchiorsen. Villig til genvalg

  8. Eventuelt.

     

    Forslag der ønskes behandlet på mødet skal være formanden i hænde senest 8 dage inden mødet.

     

    Afdelingen vil gerne være vært med lidt fællesspisning, mod betaling af kr. 50,- pr. person. Menuen ej kendt endnu.

     

     

    På afdelingens vegne

     

    Lars Jacobsen

    Afd. formand

Afdelingsmøde 13 Marts

Medlemsmøde Tirsdag 22 August
Referant : Leon.
 
Formand Lars Jacobsen bød velkommen til den nye sæson
 
Medlemsmøder holdes normalt efter behov dvs. hidtil ca. hver anden måned.
Hvis behovet bliver større vil vi selvfølgelig afholde medlemsmøder med kortere interval.
Meddelelse om medlemsmøde vil normalt blive givet på vor hjemmeside.
 
Vores webmaster, Peter Ingolf, har desværre måtte melde sig ud pga. en skade, hvorfor vi mangler en webmaster.
Interesserede kan henvende sig til formanden.
Peter har dog beredvilligt indvilget i at fortsætte til en ny er klar på banen.
 
Bestyrelsen har besluttet, at ALLE spillere får en ekstra kamptrøje til sæsonen.
Praktikken omkring dette vil blive meddelt senere.
 
Det er besluttet at der fremover trækkes lod om banerne på alle træningsaftener undtagen tirsdagen før en kampweekend hvor der var ønske om at holdene trænede sammen.
Normalt vil bane 1 blive brugt til instruktion om bowlingspillets mange finesser. Instruktionen foretages af vor diplomtræner Lars Jacobsen.
Så er der noget du ikke synes fungerer eller vil have finpudset så mød op på bane 1 om tirsdagen.
 
Der var ros fra spilleudvalget for den hurtige tilbagemelding, men ris for de mange afbud til september måneds kampe. Vi har således været nødt til at aflyse 3. damers første kamp på grund af manglende spillere.
De udfyldte skemaer vil snarest blive udsendt, således at du kan se hvilke kampe du skal spille.
 
Der blev opfordret til at tilmelde sig PI’s venners bankospil torsdag den 12. oktober 2017. Der henvises iøvrigt til opslag andetsteds på hjemmesiden.